Persky
Administrator
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: Pon 10:09, 11 Lis 2013 Temat postu: Illidari Council |
|
|
Illidari Council
[link widoczny dla zalogowanych]
Serup Raidu :
3 Tank
9 Heal
17 DPS (2 rogal / mage)
Doradcy Illidana to przedostatnia walka, jaka Nam przyjdzie stoczyc w BT, jest to dosc prosty boss, jezeli tylko kazdy bedzie zwracal uwage na zadania jakie otrzyma. Kluczem do zwyciestwa w tej walce jest odpowiednia komunikacja miedzy interrupterami, oraz szybkie dispellowanie debuffow oraz ciągłe uciekanie graczy z BLIZZARDA / FLAMESTRIKA / CONSY
addon informujący o tym czy stoisz w tych skilach
>> KLIK <<
Boss składający się z 4 Mobów
Gathios the Shatterer (PALLADIN)
High Nethermancer Zerevor (MAGE)
Lady Malande (PRIEST)
Veras Darkshadow (ROUGE)
Lady Malande (priest)
[link widoczny dla zalogowanych]
umiejetnosci bossa:
[link widoczny dla zalogowanych]
* Deals 5463-6037 Holy damage to the tank every 30 seconds. 2 second cast time.
* Zadaje 5000 - 6000 holy damage na Tanka Malande co 30 sec. czas castu 2 sec. / nie potrzeba rwać - tank ma Heala
[link widoczny dla zalogowanych]
* Burns a random player for 5000 Holy damage and an additional 2500 Fire damage every 2 seconds for 8 seconds. 2 second cast time. Cannot be dispelled.
* Zadaje 5000 Holy damage na randomową osobę oraz zostawia dotę zadającą 2500 Fire damage co 2 sec przez 8 sec nie da sie dispelowac Trzeba ele shamana do rwania castu, inaczej osoba dostanie ok 10 k dmg + tick z blizrdu = wpie tej osoby a pamiętajmy że walka trwa ok 10 min a cast leci średnio co 30 sec.
[link widoczny dla zalogowanych]
* Shields Lady Malande from up to 25000 Physical and/or magical damage and is immune to inturrupts. Half of the damage absorbed is reflected onto the attacker. Lasts for 20 seconds or until used.
* absorbuje 25k dmg i odbija polowe dmg w graczy, ktorzy bija bossa, interupty wchodzą normalnie podczas shielda
[link widoczny dla zalogowanych]
* Heals herself and the other 3 allied bosses of the Illidari Council for 95000-105000. 2.5 second casting time with a 20 second cooldown. Cannot be outranged. Must be inturrupted.
* leczy kazdego z addow o 5% hp, 2.5 sek cast time, 20 sec cooldown, najwazniejsza rzecz do przerywania.
Veras Darkshadow (rogal)- na nim poswiecamy najmniej uwagi
[link widoczny dla zalogowanych]
umiejetnosci bossa:
Vanish - co jakis czas boss znika, po pojawieniu sie musi byc natychmiast przechwycony przez tanka
Deadly Poison - zadaje 1k dmg/sec przez 4 sekundy, jest rzucany na randomowa osobe w party, nie można dispelowac
Envenom - po deadly poisonie boss rzuca na osobe envenom, ktory zadaje 4-5k dmg, co daje nam razem okolo 9k dmg, wiec chyba widac dlaczego nalezy dispellowac poisona.
High Nethermancer Zerevor (mage) - tankowany przez maga z duza iloscia hp i sporym spell hitem
[link widoczny dla zalogowanych]
umiejetnosci bossa:
Dampen Magic - zmniejsza otrzymywany magic dmg o 75% i zmniejsza heal o 500, odrazu, gdy tylko sie pojawi musi zostac spellstealowany
Arcane Bolt - zadaje 12-15k dmg- chyba wystarczajacy powod do spealstealowania dampen magic Razz
Flamestrike - spawnowany w randomowym miejscu, 10 yd zasiegu, zadaje 4-5 k dmg na tick i zostawia debuffa zadajacego fire dmg, wiec trzeba reagowac bardzo szybko, gdy sie zobaczy, ze flamestrike sie pojawia.
Blizzard - podobny dmg jak flamestrike, ale nie zostawia dota,zamiast tego spowalnia szybkosc poruszania sie. Tak samo- spierdalac odrazu, jak tylko pojawi sie nad Wami.
Arcane Explosion - powod dla ktorego boss jest tankowany z boku- zadaje 8-9k dmg kazdemu, kto zblizy sie do bossa na 5 yd.
Gathios the Shatterer (retri palladin)- wlasnie z niego bedziemy skubac do 7 milionow hp
[link widoczny dla zalogowanych]
umiejetnosci bossa:
Hammer of Justice - rzuca na randomowego membera raidu w odleglosci powyzej 10 yd od bossa do 40 yd, stun trwa 6 sec
Blessing of Protection - rzucany na innego z bossow, daje 15 sec immune na melee ataki, najczesciej wrzucany na priestke
Blessing of Spell Warding - jak wyzej, tylko odpornosc na spelle. Wlasnie dzieki tym 2 bankom musi istniec dobra komunikacja pomiedzy playerami interruptujacymi
Chromatic Resistance Aura - daje 250 resista na wszystkie szkoly magii kazdemu z addow, trwa 30 sekund, ma 1-minutowy cooldown
Devotion Aura - zmniejsza otrzymywany melee dmg przez addy o 20%, jak wyzej- 30 sekund trwania, 1-minutowe cd.
Seal of command - castowany spell rzucany na MT, powinien byc spellreflectowany, dlatego do tankowania tego bossa zaleca sie warriora. Jezeli nie zostanie zreflektowany- zadaje 5k dmg, po czym tickuje po 1k co sekunde.
Consecration - rzucane mniej-wiecej co 30 sekund, zadaje 1-2k dmg co sekunde, odrazu po jego pojawieniu sie MT musi przesunac bossa.
TAKTYKA
Pull i rozstawienie:
Dosc wazny element walki, wszystko do zobaczenia na kilku diagramach:
[link widoczny dla zalogowanych]
Wszystko wyglada dosc oblednie, ale jest w miare proste:
mage który bedzie tankowal High Nethermancera rozpoczyna walke- dostaje Blessing of Protection od jednego z paladynow, aby pozostale addy go nie zabily i powoli odciaga bossa na lewo.
Dla reszty tanków bardzo przydatne będą misdirecty.
Paladyn jest ustawiany po prawej stronie
priestka mniej-wiecej na srodku sali.
rogal miejsce tankowanie jest nieistotne.
Mag przesuwa swojego adda jak najdalej na lewo, najlepiej odciagnac go az na schody, 1 healer powinien wystarczyc przy magu i tylko on idzie za "tankiem".
Bieganie z Gathiosem bedzie konieczne podczas bicia bossa, oto schemat:
[link widoczny dla zalogowanych]
Tank biega z nim zawsze zgodnie z ruchem wskazowek zegara pamietajac o przesuwaniu sie z consecration, flamestrike'a i blizzarda, cala reszta melee podaza za nim.
interrupty:
Na Lady Malande zawsze siedzi 2 rogali, badz fury warriorow, tank, oraz 2 magow, 1 z lockow musi tez odswiezac co cd curse of tongues, drugi z lockow daje na kazdego adda curse of elements, zeby ulatwic sprawe i podbic dps. Melee dpsi przerywaja co cd, nie musza sie skupiac na dpsowaniu, ich zadaniem jest przerwanie jak najwiekszej ilosci spelli bossa, najwazniejszy jest oczywiscie Circle of Healing. Jesli na bossa wchodzi blessing of protection, interruptuja casterzy.
To wlasciwie wszystko, co musicie wiedziec, jak widac- najwazniejsze to miec oczy wokol dupy i uciekac przed wszelkimi mozliwymi niebezpieczenstwami, nukujemy retri paladyna, jest tez taktyka z nukowaniem rogala, gdyz otrzymuje zwiekszony dmg, gdy jest zestunowany, jednak niestabilnosc jego aggro i vanishe utrudniaja znaczaco sprawe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|