Persky
Administrator
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: Pon 10:05, 11 Lis 2013 Temat postu: Illidan Stormrage |
|
|
Illidan Stormrage
ZALECANE PIERWSZE OBEJRZENIE FILMÓW
WORLD FIRST KILL NIHILUM with TIER T4 / T5
FILM PART 1
FILM PART 2
FILM PART 3
---------------------------------------------------------------------------------
OGLĄDAJĄC FILMY ..:: NIE ::.. WYDAJE SIE BYĆ TO TAKIE TRUDNE
TERAZ PRZEANALIZUJMY KAŻDĄ FAZĘ - ZAPRASZAM (wydaje się tego dużo lecz to pozory)
---------------------------------------------------------------------------------
OGÓLNE INFORMACJE :
* HP 4,249,280
* walka 5 fazowa
* najważniejszą fazą jest faza 2
* Trzon walki spoczywa na tankach | ilość minimum 2 | 1 tank z Fire setem
* MT -> Warrior lub Paladyn | gear nastawiony bardzo na Avoidance
* Używać Intervene na Sheary, ale to również kombinowane rozwiązanie * Warlock z maksymalnym Shadow Resistance
* Warriora z Mortal Strike lub Rogale z Wound Poisonami - boss ma Drain Soul, frontalne "zionięcie" które leczy go za 100k dmg za każdego trafionego | nie stoimy przed ryjem | nie przebijamy agro
* Szczególnie w 5 fazie, gdy otrzymuje podwójne obrażenia i bardzo łatwo przegonić tanka - jeśli wydrainuje cały rajd leczy sie o kilka %
I FAZA : do 65 %
Illidan tankowany jest tam, gdzie stoi
UMIEJĘTNOŚCI
[link widoczny dla zalogowanych]
Wowhead :
A 1.5 second cast debuff decreasing health of the main target by 60% for 7 seconds. Shield Block can and should be used.
Raid Status :
* Zmniejsza max HP głównego celu o 65%
* MUSI być zablokowane. Illidan nie crushuje, więc tank trzyma Shield Block na Sheary
* Niezblokowany Shear może oznaczać 1shot, zanim zejdzie - a używanie na niego Shield Wall mija się z celem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wowhead :
A blue flame landing directly underneath Illidan after a jumping attack; deals 5000 fire damage every 2 seconds for 60 seconds to everyone in a 10 yard radius.
Raid Status :
* Podskakuje, i zostawia pod sobą ognisko.
* MT przesuwa go kawałek dalej, melee tak samo.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wowhead :
A random player is affected by this debuff which deals 3000 shadow damage every 2 seconds for 10 seconds. Once the duration has completed, two Parasitic Shadowfiends will spawn at the current location and then target the player with the highest global threat. If the parasites reach and melee the targeted player, that member will also receive the debuff.
Raid Status :
* Losowy cel, może być MT, dostaje debuff, który przez 10 sekund zadaje obrażenia, a później wykluwa z siebie 2 robaczki.
* Idą one w strone rajdu, i jeśli do kogoś dojdą, dają identyczny debuff. * Chwila nieuwagi sprawia, iż mnożą się one błyskawicznie.
* Osoba z debuffem ucieka na tyły rajdu
* Hunterzy umieszczają tam Frost Trapy, by robaczki nie zdołały ucieć, a następnie zabijają je - mają ledwo 3k hp.
* Ważne by osoba z debufem sama ich nie biła, bo wejdą w nią z powrotem.
* Jeśli MT dostanie debuff, melee odsuwa się, i trap stawiany jest koło bossa.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wowhead :
Damages all frontal targets in a 70 degree angle for 5000 shadow damage as well as healing Illidan himself for 100,000 health.
Raid Status :
frontalne "zionięcie" które leczy go za 100k dmg za każdego trafionego
II FAZA : 65 % - zabicia 2 elementali | TRZON WALKI
UMIEJĘTNOŚCI
Summon Flames of Azzinoth:
Wowhead :
Two fire elementals spawning from warblades, the Flames of Azzinoth need picked up and killed in order to reach the next phase.
Raid Status :
Castowanie 2 Fire Elementali z glewii -> zabicie ich powoduje aktywacje 3 fazy
[link widoczny dla zalogowanych]
Wowhead :
A blue fire beam from the eyes of Illidan that deals 19750-20250 shadow damage to any player affected by the initial hit. After initial hit, it ticks for 2000 fire damage if stood within it.
Raid Status :
co jakiś czas Illidan puszcza koło jednej z glewii "Laser", zadający 20000 przy trafieniu, więc jeśli tylko tank oberwie, to zginie na miejscu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wowhead :
A volley attack, throwing blue fireballs to each player for 2550-3450 fire damage.
Raid Status :
spamowanie fireboli
[link widoczny dla zalogowanych]
Wowhead :
A random player is affected by this debuff which deals 3000 shadow damage per second for 10 seconds.
Raid Status :
* Co minutę 1 osoba jest spamowana przez Illidana shadow dmg. 3k na sekunde przez 10 sekund.
* Jest to spokojnie do wyleczenia, można również spalić Ice Blocki itp - ale to oznacza, iż Illidan od razu wróci do spamowania Fireballi, nie dając healerom wytchnienia.
* DR leczą healerzy od Fireballi.
TAKTYKA II FAZY :
* Illidan wzlatuje w powietrze i rzuca swoje glewie na ziemie, po obu stronach charakterystycznego koła.
* Z obu glewii wychodzi [link widoczny dla zalogowanych]
* Muszą być tankowane z pełnym Fire Resem, nie biją fizycznie.
* Pełne 365 fire jest polecane, chociaż ważniejsze jest 490 defa, bo kryt bez resista potrafi bardzo zaboleć.
* Każdy tank ma minimum 2 healerów, w razie przechodzenia przez Blaze, healerzy rajdowi mogą pomóc hotką czy szybkim healem.
* Najważniejszą rzeczą u Flame jest ogień, który zostawiają przed sobą.
* Stakuje się on i pali nawet kilka razy na sekundę, więc po każdym z nich tank musi przesuwać swojego Elementala kawałek dalej.
* Kitowanie odbywa się po obrzeżu koła, przy czym Flamy nie mogą oddalić się od siebie na >50yd, a od swojej glewii na >30yd.
* W przeciwnym razie wykonują szarzę, dostają Enrage i wipują rajd.
* Polecam na starcie pociągnąć Flame'y na górę/doł(lewo/prawo od glewii), by dać sobie później więcej miejsca na unikanie płomieni.
* Druga istotna sprawa to Eye Beam - co jakiś czas Illidan puszcza koło jednej z glewii "Laser", zadający 20000 przy trafieniu,
* więc jeśli tylko tank oberwie, to zginie na miejscu.
* Sam laser również zostawia na ziemi płomienie, ale nie są one aż tak bolesne - chociaż oczywiście również należy ich unikać.
* Ucieczka przed Eye Beam jest priorytetem, tankowie muszą mieć odpowiednio ustawioną kamerę, i być informowani przez wyznaczoną osobę, iż to po ich stronie pojawiło się zagrożenie.
* Przejście przez Blaze w razie konieczności oznacza więcej leczenia, ale pozwala uniknąć 1shota.
* całą fazę Illidan spamuje obszarowe Fireballe.
* Rajd musi więc rozstawić się na 4 częściach wewnątrz koła, stojąc jeden na drugim, by nie chainować fireballi po innych grupach.
* Nie wolno stać za blisko obrzeża, gdyż można oberwać od Flamów.
* Każdy fireball to ponad 3k obrażeń, i lecą co 2 sekundy.
* Potrzeba więc 2-3 healerów, koniecznie CoH prieści lub resto szamani, inni po prostu nie nadążą.
* Fireballe przestają lecieć podczas Lasera
III FAZA 60 sec <-> IV FAZA 60 sec | ZMIENIANIE FAZ DO 30 % HP
UMIEJĘTNOŚCI FAZY III
[link widoczny dla zalogowanych]
Wowhead :
A flamestrike is cast upon a random player that deals 4000 fire damage as well as 3000 fire damage every 5 seconds for 1 minute within a 5 yard radius. Fire damage increases with time.
Raid Status :
Dotka tikujące przez minutę za coraz większę obrażenia. Ściągać natychmiast bąblami itp., znacznie ułatwi leczenie. Nie można zapomnieć o Parasitach.
+ umiejętności z I FAZY
TAKTYKA III FAZY :
* Illidan ląduje na środku koła.
* Ważna sprawa, Blaze i płomienie od Eye Beam pozostają na ziemi przez jakiś czas, należy więc uważać, gdzie się staje.
* Trzeba również uważać z leczeniem, gdyż reset agro może skończyć się Illidanem 1 shotującym jakiegoś nadgorliwca.
* Faza ta wygląda dokładnie jak pierwsza.
* Należy jednak rozstawić się w odległości minimum 5 yardów od siebie - nie dotyczy melee - gdyż boss losowo rzuca Agonizing Flames. Dotka tikujące przez minutę za coraz większę obrażenia.
* Ściągać natychmiast bąblami itp., znacznie ułatwi leczenie. Nie można zapomnieć o Parasitach.
WEJŚCIE W FAZE IV
* Po 60 sekundach Illidan przyklęka - jest to reset agro, więc STOP DPS! * Bije wyłącznie Warlock, wyznaczony do tankowania.
* Melee natychmiast ucieka i rozstawia się w bezpiecznej odległości, minimum 20yd od bossa.
* Cały rajd musi być dalej rozproszony.
* Szamani powinni dać Earthbind Totem pod bossa,
* hunterzy Frost Trapy.
IV FAZA 60 sec <-> FAZA III 60 sec | ZMIENIANIE FAZ do 30%
UMIEJĘTNOŚCI
[link widoczny dla zalogowanych]
Wowhead
A Shadow Blast is sent to the player with the highest threat dealing 8750-11250 shadow damage as well as all players within a 20 yard radius of the target.
Raid Status
*AOE shadow dmg. Promień jest dość duży, więc od tankującego locka należy zachować dość sporą odlegość.
*Sam boss zadaje również obrażenia shadow wszystkim w pobliżu, więc melee nie zbliża się.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wowhead
A burst sent to each player dealing 3238-3762 fire damage every 10 seconds. Players within 5 yards of each other will receive additional damage from the interlacing radius.
Raid Status
* Na starcie fazy, 20 sekund później, i pod koniec rzuca na cały rajd AOE fireballe, chainujące się po pobliskich osobach
* Trzeba więc bardzo uważać, gdzie się stoi - podczas owych 20 sekundowych przerw nie jest to takie istotne.
* AOE zadaje 3.5k dmg, więc nie za dużo, oprócz osoby z Agonizing Flame, która trzeba szczególnie pilnować.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wowhead
Illidan spawns four [link widoczny dla zalogowanych] at his feet which target and paralyze a random player. The demons then slowly move along the purple targeting beam toward their target. If the demon reaches the target, the player will die.
Raid Status
* Kluczowa sprawa tej fazy, to Demony.
* Po 20 sekundach, Illidan przyzywa 4 sztuki, które losowe wybierają sobie cele - mogą się pokryć - paraliżują je, i spokojnie zmierzają w ich stronę.
* Jeśli dojdą, zabijają na miejscu i biorą nowy cel.
* Nie są stunowalne, ale daje się je spowolnić - stąd totemy i trapy pod bossa.
* Polecam również maga z Imp. Blizzard (łatwo to wciśnąć w każdy build z Icy Veins), i rzucanie tego razem z Seed of Corruption chwilę przed wyjściem demonów.
* Melee może bić demony, ale musi uważać, by nie chainować AOE, i nie podejść za blisko zarówno bossa, jak i tanka.
* Wyjątek to rogale z CloS. Jeśli demony idą na tanka, muszą zginąć w 1 kolejności - jego zgon oznacza Shadow Blasty w środek rajdu, czyli wipe.
Przykładowe rozstawienie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Wowhead
An aura surrounding Illidan within a 15 yard radius which deals 1000 shadow damage per second to anyone standing within range. It also applies a stackable debuff on the player which increases shadow damage taken by 30%.
Raid Status
* Aura w zasięgu 15 yerdów od Ilidiana zadająca 1000 Shadow dmg /s. nikt nie może stać koło niego
* Zostawia debuff zwiększający shadow dmg o 30%
WEJSCIE Z POWROTEM DO III FAZY
* Analogicznie jak poprzednio, klękający boss = reset agro,
* bije tylko MT.
* Fazy zmieniają się co minutę, aż do 30%.
* Polecam wrzucić na bossa Curse of Weakness i hoty na tanka tuż przed, następuje dość długa cutscenka - i nikt nie może nic robić - , więc Demo/Tclap zejdzie z bossa i tank może mocno oberwać ma początku, zanim healerzy wycastują pierwsze hile.
V FAZA od 30% | ZMIENIANIE I i III FAZY + 2 UMEJĘTNOŚCI
UMIEJĘTNOŚCI z III i I FAZY ORAZ :
[link widoczny dla zalogowanych]
Wowhead
At 30% health, Illidan places all players in a Shadow Prison for 30 seconds, preventing any incoming and outgoing attacks. Maiev Shadowsong then joins the battle against Illidan.
Raid Status
* Pojawia się Maiev, która bije bossa za śmieszne ilości dmg i stawia pułapki. Rolą pułapek jest wipowanie rajdu, gdy MT próbuje wciągąć w nie bossa, gdyż bardzo często lądują one w idiotycznych miejscach. Wprowadzenie w nie Illidana stunuje go, i zadaje podwójne obrażenia.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wowhead
Illidan now has increased attack speed and as well as increased power. Maneuver Illidan to Maiev's traps to counter this ability.
Raid Status
Na 25 sekund przed zmianą w demona, Illidan dostaje Enrage i zaczyna bić dużo mocniej - także na Parasitach i Agonizing Flames. Wciągnięcie go w pułapke wyłącza Enrage, ale zwykle bezpieczniej po prostu użyć Last Stand/Shield Wall/Intervene.
OGÓLNE INFO DLA v FAZY
* Należy uważać na Parasity, debuff na enrage zadaje 4500dmg co 2 sekundy, więc osoba może zginąć zanim dobiegnie do pułapek i robale rozejdą się po rajdzie - magowie powinni czuwać z Frost Novą.
* Ignorowanie parasitów jest najczęstszym problemem na tym etapie, NIE WOLNO dopuścić by rozbiegły się po rajdzie.
* Średnio 2 demony później, Illidan pada.
ZAKOŃCZENIE
* główną rolę w walce ma 3-4 tanków.
* Cały rajd powinnien tylko uważać na swoje pozycje, nie chainując AOE - skupiając się w 4 grupy na 2 faze i rozchodząc na pozostałe.
* Nie wolno ignorować parasite.
FILMY :
WORLD FIRST KILL NIHILUM with TIER T4 / T5
PART 1
PART 2
PART 3
Post został pochwalony 0 razy
|
|