Forum www.astarothwow.fora.pl
Forum Gildi Astaroth - Server Hellground
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Lady Vashj

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.astarothwow.fora.pl Strona Główna -> Strefa PvE / TAKTYKI T4/T5/T6 / SERPENTSHRINE CAVERN (T5)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Persky
Administrator



Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie

PostWysłany: Czw 18:34, 07 Lis 2013    Temat postu: Lady Vashj

LADY VASHJ

BOSS BEZ ENREGA - DPS nie szaleć w AGROO MAX NA 3 pozycji w tabelii trzeba go zrobić taktycznie i płynnie / każde przebicie wasze agrro będzie zbędne oraz ciężkie do wyprowadzenia i uspokojenia raidu

[link widoczny dla zalogowanych]

ZAPOTRZEBOWANIE NA RAID :

TANK : 2
HEAL : 7 (w tym 2x Shaman)
DPS MELE : 5
DPS RANGED : 11 (3 hunterów (3 faza), 2-4 locków (sl-sl , dot power, kitowanie stridera) magowie )

UMEJĘTNOŚCI VASHIJ : BOSS III FAZOWY - NIE POSIADA ENREGEA

Static Charge (Faza 1 i 3)
Rzucany w fazie 1 i 3 debuff na losową osobę zadaje celowi oraz wszystkim w zasięgu 5yd 2,775-3,225 nature dmg co sekundę, trwa 30 sec.
Debuff: Static Charge

Entangle (Faza 1 i 3)
Vashj rzuca co pewien czas (cd około 10sec) korzenie na wszystkich w zasięgu melee. Entangle trwa 10 sec i przez ten czas zadaje 500nature/2sec.

Multi-Shot (Faza 1 i 3)
Boss rzuca Multi jak tylko wydostanie się z zasięgu melee od kogokolwiek, dzieje się to m.in. zaraz po Entangle kiedy ucieka od melee. Multishoot strzela w jedną losową osobe oraz 4 osoby stojące w jej pobliżu za 6,5-7,5k.

Shoot (Faza 1 i 3)
Skill również używany gdy nie ma nikogo w zasięgu melee, bije cel vashj (najwyższy w aggro) za 4-5,5k.

Shock Burst (Faza 1 i 3)
Używany przez bossa w losowych odstępach czasu skill zadający aktualnemu celowi Vashj (MT) 8325-9675 nature dmg. Shock stunuje tanka na 5 sec i równa się wipowi aggro, jeśli shock wejdzie Vashj przerzuci się na osobe 2gą w aggro.

Forked Lightning (Faza 2)
Randomowe "Lightning Bolty", Vashj wybiera jeden losowy cel i bije Forked Lightningiem w jego kierunku bijąc wszystkich w promieniu 60[sup]o[/sup] za 2,300-2,600 nature dmg. Forked nie wymaga Line of Sight, zasięg ma na cały pokój. Cel Vashj może się przesunąć aby od Forked nie ucierpiało zbyt wiele osób, ale zajmuje to dużo czasu, więc musi to zostac odleczone.

Toxic Spores (Faza 3)
Zielone plamy rzucane przez Spore Baty wlatujące do sali. Toxic Spore spadają na losowy cel tworząc plamę, ktokolwiek w nią wejdzie lub w niej stoi dostaje 1,5k nature dmg co sekundę.

PRZYGOTOWANIE DO RAIDU :

-zalecane detale spelli na maxa

KAŻDY MA MIEĆ TO MACRO :

Poniższe MACRO umożliwia szybkie podawanie tzw "piłeczki - Tained Cora" w 2 FAZIE :


JAK UZYWAĆ I KIEDY MACRO :

Mele ubijają Tainted Elementala (fioletowy mobek) wychodzącego z wody (ten nie idze w górę) na schody zbiera loot ->

biorą na target kogoś na górze schodów ->

klik MACRO (przekazuja piłeczkę) ->


następna osoba na target osobę najbliżej generatora ->

klik MACRO (przekazuja piłeczkę) ->


osoba przy generatorze za pomocą tej "piłeczki - Tained Cora" dezaktywuje generator

jak 4 generatory zostaną dezaktywowane kończy się 2 faza

Kod:
/use Tainted Core
/raid <===== Tainted Core To: %T!
/y <===== Tainted Core To: %T!
/p <===== Tainted Core To: %T!
/s <===== Tainted Core To: %T!
/script SendChatMessage("! YOU HAVE TAINTED CORE!","WHISPER","Common",UnitName("target"));


PRZEBIEG RAIDU :

1 FAZA: Trwa do 70%

Heal rozstawia się dookoła aby obstawione były healem wszystkie strony, dps także ustawia się po okręgu na schodach.
Rozstawienie najpewniej zależec będzie od ustawienia grup w fazie 2 (o czym później).
W grupie z dwoma tankami znaleźć się muszą dwaj shamani + najlepiej lock z impem, reszta grup rozstawia się pod swoje miejsca aby płynnie przejść do fazy drugiej .
MT rozpoczyna walkę wbiegając na Vashj, pilnować go i ohotować bo dostanie na wejście pare "piąch", Vashj trzymana ma byc na środku sali.
Range dps ustawia się dookoła Vashj i zaczynają bić, melee wchodzi na nią z dpsem.

[link widoczny dla zalogowanych]

Static Charge:
ponieważ heal jest rozstawiony dookoła Vashj Static Charge MUSI zostać odleczony bo na wszystkich healerów będzie w raidzie zasięg, jeśli melee wpadnie w Entangle i ktoś z nich dostanie Static trzeba to odleczyc, lub rzucić BoS lub łykać [item]Free Action Potion[/item] (jeśli to tank) na zestaticowanego tanka aby odbiegł, lub (jeśli to rogal) Cloak of Shadows.
Jeśli melee dostanie Static i nie ma Entangle odsuwa się pomiędzy range dps a melee i czeka aż static zejdzie, range ze static chargem natomiast przesuwa się aby nikt w pobliżu nie dostawał od niego. Stojące osoby po sąsiedzku również powinny się odsunąć aby ułatwić ruchy osobie ze statickiem, Shamani z grupy tanków podbiegają aby stawiać groundingi - więc zejść im z drogi jeśli któryś ma Static.
Cały czas OT musi stać poza zasięgiem Entangle i jeśli MT zostanie złapany i Vashj odbiegnie Intercept i przejąć bossa aby nie pozabijała raidu Multishotami, po przejęciu przeprowadzić na środek.

Shock Burst:
Ponieważ Shock Burst jest wyzrowaniem aggro na MT musi trzeba temu zapobiec aby się tak nie stało przez " Grounding Totem " ściąga na siebie shocka, dlatego też 2 shamanów musi znaleźć się w grupie z tankami.
Groundingi trzeba stawiać w sensownej odległości od tanków, najlepiej podbiec, odwrócić się i postawić aby był jak najbliżej środka

(Vashj może pobiegać po sali jeśli nie zostanie przejęta po Entangle).

Tankowie:

- MT tankuje bossa na środku Sali
- OT stoi poza zasięgiem Entangle aby nie dostawać dmg, Jeśli Vashij zestunuje MT nie będzie miał on AGROO wtedy Tuant i jedziemy

-w przypadku posiadania debuffa Static Charge odsuwają się na bok utrzymując zasięg z healerami.

Melee Dps:

-bija bossa na środku sali pilnując by być MAKSYMALNIE na 3 miejscu w aggro nie szaleć bo tu nie ma ENREGA (czytaj info na samej górze postu)

-w przypadku posiadania debuffa Static Charge odsuwają się na bok od rajdu utrzymując zasięg z healerami

Ranged Dps:

-stoją rozstawieni pilnując by być MAKSYMALNIE na 3 miejscu w aggro nie nie szaleć bo tu nie ma ENREGA (czytaj info na samej górze postu)

- w przypadku posiadania debuffa Static Charge odsuwają się na bok od rajdu utrzymując zasięg z healerami

Heal:

-stoja w grupie razem z ranged dps

- w przypadku posiadania debuffa Static Charge odsuwają się na bok od rajdu pozostając w zasięgu z resztą heali

-za wszelką cenę musza wyhealować osoby ze Static Charge


2 FAZA: od 70% HP do wyłączenia 4 generatorów

Zaraz po rozpoczęciu fazy 2 Vashj staje na środku sali, w nią trafiają 4 promienie z generatorów stojących wokół niej. Zaczyna castować Forked Lightning i do końca tej fazy rzuca tylko ten skill.

Tained ELEMENTALE

U progu schodów otaczających Vashj zaczynają wychodzić elementale (Enchanted Elementals), idą one do góry i na końcu znikają obok Vashj boostując jej dmg o 5%.
Elementale mają 8k hp i muszą być zabite zanim dojdą do szczytu schodów, aby grupy melee/ranged ze środka nie musiały ich dobijać na środku.

[link widoczny dla zalogowanych]

Po minucie od rozpoczęcia fazy drugiej pojawia się na dole schodów pierwszy Tainted Elemental, w przeciwieństwie do Enchanted Elementali Tainted się nie rusza i jest FIOLETOWY, mają również 8k hp i despawnują się po 15 sekundach.

Dps z części schodów gdzie Tainted się pojawił olewają Enchanted elementale i przerzucają się na Tainteda.

Po śmierci Elementala melee dps z grupy ze schodów lootuje Tainted Core i przerzuca go na szczyt schodów do kogokolwiek, który później podaje Core do kogokolwiek stojacego przy generatorze, podawanie kończy się wyłączeniem generatora.

Sprawne podawanie Core i szybkie bicie Elema jest kluczowym elementem w tej fazie, więc musi przechodzić szybko. Po śmierci Tainted Elema grupa ze schodów nadrabia zaległości i zabija nadmiar Enchanted Elementali.

Tainted Core kładzie debuff na osobe która go ma (Debuff: Paralyze) unieruchamiając ją, dlatego trzeba Core podawać.

Następny Tainted Elemental pojawi się po kolejnej minucie w losowym miejscu na dole schodów. Gdy 4 generatory zostaną wyłączone kończy się 2 faza.

ELITE NAGA

Co 50 sekund pojawia się (na schodach) Elite Naga (pierwsza po 50sekundach od rozpoczęcia 2 fazy). Ponieważ Nagi agrrowane zostaną z pewnością przez healerów tankowie muszą czekać z interceptem na Nagi aby szybko je przejąć, a healerzy czy ktokolwiek ze środka musi zwracać uwage na złapane aggro aby uciec.

Nagi mają po 170k hp i bija 5k na plate oraz cleavują za 7,5k, tankowane muszą być na środku sali pod nogami Vashj.
Nagi są tauntowalne.

COILFANG STRIDER

Co minutę pojawiać będzie się Coilfang Strider. Rzucają one ciągle AoE fear, ma 170k hp, bije 8k na plate. Musi on zostać przejęty przez grupę kitującą i prowadzony będzie aż do rychłej śmierci (rychłej bo 2 stridery na raz = burdel).

Grupa Kitująca:
1x lock +1 jeśli zajdzie taka potrzeba
2x spriest
1x shaman

Lock lub spriesci przejmują Stridera zaraz jak wejdzie na górę i kitują go po zewnętrznym kręgu jak na obrazku Mind Flay'e lecą ciągle z shadow priestów, a shaman rzuca Frost Shock (Rank 1 jeśli to Shaman Resto) aby Strider był ciągle zwalniany. Hammer of Justice na wejście Stridera aby weszły spokojnie wszystkie doty a Lock zbudował aggro na kitowanie Bieganie po okręgu jak na obrazku.

Shaman kitujący musi ciągle shockować Stridera jako, że Frost Shock jest najbardziej efektywnym zwalniającym spellem na tej walce, w między czasie (resto) spam chainów na melee ponieważ obrywać będą od cleavów Nagi/Nag.

Range dps ze środka dotuje Stridera i nagę, jeśli strider pada powinno zostać jakieś 10-5 sekund do następnego, jest to czas na znukowanie i zdotowanie nagi/nag.

Melee ze środka bije cały czas Nagi.

Każdy range dps ze schodów powinien dołączyć się do bicia Stridera (gdy jest w pobliżu) jeśli sytuacja z elementalami jest opanowana, natomiast heal ze schodów poza leczeniem swojej grupy musi podleczać kiterów i kogokolwiek kto się nawinie w ich zasięg.
Oczywiście jeśli strider przechodzi trzeba się pare yardów odsunąć aby nie przebiec połowy pokoju w fearze.

Tankowie:
- tankują Coilfang Elite(nagi) na środku Sali stojąc najlepiej tak aby promienie generatorów biły je też

Melee Dps:
-wyznaczone osoby pilnują wyznaczonych stref schodów(zaznaczone kolorami) ubijając Enchanted Elementale i szukając Tainted Elementali.
Gdy znajdziecie Tainted Elementala (Fioletowy - stoi w miejscu) olewacie Enchanted Elementale
Na ubicie Tainted Elementala macie 15 sekund, podniesicie loot Tainted Core rzucacie do osoby na szczycie schodów używając macro (opis macro wyżej jak używać).

- reszta melee dpsow zajmuje się ubijaniem nag bijac je w plecy z TANKAMI.

Ranged Dps:

-zajmują pozycję w środkowym kole sali

-zajmują się podawaniem Tainted Core

-dpsują w pierwszej kolejności Coilfang Strider lecz gdy jest w waszym zasięgu stoicie w miejscu

-dpsują gdy padnie Coilfang Strider -> Coilfang Elite

-wyznaczone osoby zajmują się kitowaniem Coilfang Strider (po linii zaznaczonej na różowo), osoby które przejmą aggro również tak samo kitują Stridery

Heal:

-rozstawieni po calej Sali zajmują się podawaniem Tainted Core

-utrzymują rajd przy życiu

Informacje:

W 2 fazie głównym zadaniem jest przeżywalność. Kamery oddalone, uważacie na Stridery i Nagi. Ważne jest, by szybko zlokalizować i ubić Tainted Elementale. Zwracać też uwagę na to, by Strider był kitowany z dala od rajdu. Tainted Core trzeba użyć na generatorach. Ranged dps podczas dpsowania striderów zmieniają swoj target na nagi gdy tylko Stridery wyjdą z zasięgu ich strzału. Fazę 2 kończy wyłączenie wszystkich 4 generatorów.

3 FAZA: 50% hp - kill

Faza 3 zaczyna się po wyłączeniu wszystkich generatorów, w trzecią fazę powinniśmy wejść z MAX jednym striderem, oraz jedną lub dwiema padającymi Nagami (poniewaz jeden z tanków musi być wolny aby wejść na Vashj powinna stać tylko jedna naga, jeśli stoją dwie jeden z tanków musi obie przejąć, lub grupa musi przeciągnąć fazę 2 aby jedna padła).

3 Faza odbywa się na tej samej zasadzie co pierwsza, wszystkie skille są takie same, więc palkowie czekają z BoS, Shamani stawiają Groundingi, range DPS ma zatłuc Stridera, po czym wejść na Nagę.
Jedyną rzeczą komplikującą tą fazę są Spore Baty o których była mowa wcześniej, przylatują one od wejścia. Hunterzy mają tu sporo roboty, muszą ze schodów (nie jest potrzebny większy zasięg z talentów) wybić jak najwięcej Batów, pozostałe bić ze środka.
Fale batów ponawiają się co 30sec.

Tutaj tankowanie Vashj i utrzymanie Groundingów jest bardzo cięzkie jako ze bossa trzeba przesuwać aby melee nie stało w Toxic Spores, w miare mozliwości Vashj będzie trzymana na środkowym okręgu, ale często aby ją przesunąć tank będzie musiał zrobić sporo akrobacji i shamani muszą nadązać z groundingami.

Reszta raidu równiez ma uwazać na pozycjonowanie i wszyscy muszą natychmiast wychodzić z Toxic Spores, pamiętać o Static Charge i mimo plam na ziemi nie stać zbyt blisko siebie poniewaz mozna przewieźć na Staticu pare osób az do zgonu.

Tankowie:

-starają się jak najmocniej wbijać threat

-uciekają jak najszybciej z zielonych plam

- podczas debuffa Static Charge uciekają na bok od rajdu pozostając w zasięgu Heal.

Melee Dps:

- ciągle pozostaje zasada, by znajdować sie na 3 miejscu w threat liście

- uciekają jak najszybciej z zielonych plam

- podczas debuffa Static Charge uciekają na bok od rajdu pozostając w zasięgu Heal.

Ranged Dps:

- ciągle pozostaje zasada, by znajdować sie na 3 miejscu w threat liście

- uciekają jak najszybciej z zielonych plam

- podczas debuffa Static Charge uciekają na bok od rajdu pozostając w zasięgu Heal

- hunterzy zajmują się natychmiastowym ubijaniem Toxic Sporebatow

/target Toxic Sporebat

- Shamani cały czas blisko tanka stawiając totemy

Heal:

-utrzymują tanków na full hp

-rozstawiają się po Sali, by w razie Static Charge mogli natychmiastowo odhealowac ofiarę

- podczas debuffa Static Charge uciekają na bok od rajdu pozostając w zasięgu reszty Heali

- uciekają jak najszybciej z zielonych plam

-Palladyni: rzucają na tanków lub melee dpsa ze Static Charge buffa Bless of Freedom

Informacje:

W 3 fazie macie do ubicia 50%. Najważniejsza jest przeżywalność. Za wszelką cenę unikacie zielonych plam, a hunterzy muszą szybko ubijać Toxic Sporebaty. Bardzo ważne jest też utrzymywanie się na 3 pozycji w threat liście. Pozycja 2, gdy tank otrzyma stuna oznacza prawdopodobną śmierć a przy tym osłabienie rajdu przez głupotę.

POMOCNE FILMY

http://www.youtube.com/watch?v=dr47Fi7evvg


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.astarothwow.fora.pl Strona Główna -> Strefa PvE / TAKTYKI T4/T5/T6 / SERPENTSHRINE CAVERN (T5) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin