Persky
Administrator
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: Czw 18:38, 07 Lis 2013 Temat postu: Morogrim Tidewalker |
|
|
Morogrim Tidewalker
UMIEJĘTNOŚCI MOROGRIMA
* TIDAL WAVE
Kastowany frost dmg (3938 - 5062) w zasięgu 35 yard, redukuje szybkość ataku o 400 %
* WATERY GRAVE
Morogrim przenosi 4 playerów oprócz MT na wodospady (ok 50 yard od Morogrima) pokazane na zdjęciu 1. Po 6 sec. zostaje zadane 6000 dmg.
* EARTHQUAKE
Trzesienie ziemi zadaje ( 3000 - 4000 dmg ), castowane co 45 - 60 sec. w zasięgu 50 yard
* SUMMON MURLOCKS
Zaraz po trzęsieniu ziemi * EARTHQUAKE, Morogrim przywoluje 2-wie grupy w której każda liczy 6 Murlocków. (murlock ~ 17000 hp )
Murlocki są przywoływane z 2 stron jak to pokazuje zdjęcie 2
* SUMMON WATERY GLOBULES
Gdy Morogrim ma 25 % HP zaczyna kastować WATERY GLOBULES - kule wodne.
Przwoływane są po 4 na raz, z każdego południka na sali każda z kul wybiera losowego playera, powoli się zblizając do niego zadając 4000 - 6000 dmg .
KTO JEST POTRZEBNY NA RAIDZIE:
TANK : 1 WARRIOR, 1 PALLADIN
HEAL : 7 - 8
DPS : 15 - 16 w tym 6 lub więcej AOE DPS (magge / warlock)
ROZSTAWIENIE :
ZDJĘCIE 1. - 4 WODOSPADY - Morogrim wywala 4 dps do nich
[link widoczny dla zalogowanych]
ZDJĘCIE 2. - ROZSTAWIENIE RAIDU
[link widoczny dla zalogowanych]
* MT - WARRIOR - tankuje Morogrima tak jak pokazuje to zdjęcie 2 odwracając Morogrima plecami do RAIDU.
* MEELE - full DPS przy morogrimie lejac go w plecy pod nogami jak na zdjęciu 2
* RANGED DPS oraz HEAL - Stoją w kupie jak to pokazjue zdjęcie 2 gdy tylko są MURLOCKI CAŁY DPS IDZE W NIE
* MAGOWIE moga ZAMRAŻAĆ Murlocków
* TANKÓW PALL - ustawia się z RANGED DPS gdy widzi Murlocki puszcza COSNECRACTION aby jak najwięcej ich na siebie zebrać.
* HEALERZY swoich gróp - obczajają, ludzi którzy zostali wywaleni do wodospadu aby im HEALAĆ życie
* W każdej grupie ( oprócz grópy z TANKAMI ) ile to możliwe powinien znaleźć się SHAMAN który będzie stawiał totem TRANKWIL na zmniejszenie AGROO o 20 %
TAKTYKA - TEORIA
FAZA I 100 % - 25 % HP
* Ustawiamy się tak jak jest to opisane wyżej
* Przy wyżuceniu 4 graczy do wodospadów. Gracze nie wracjają odrazu do raidu czekają aż dostaną 6K DMG i HEAL od Healów ze swojej grópy
* Gdy Morogrim kastuje trzesienie ziemi, zaraz po trzesieniu lecą MURLOCKI jeśli będą już wszystkie tam gdzie stoi RANGED DPS FUULA DPS , MAGE mogą zamrażać je
FAZA II od 25 % HP
* Morogrim nie castuje już :
- wyżucania do wodospadów
- murlocków
- trzesienia ziemi
* Przwoływane są WATERY GLOBULES po 4 na raz, z każdego południka na sali każda z kul wybiera losowego playera, powoli się zblizając do niego zadając 4000 - 6000 dmg .
* FUUL DPS
FILMIK -> http://www.youtube.com/watch?v=cAOgaDOn_qs
Post został pochwalony 0 razy
|
|