Forum www.astarothwow.fora.pl
Forum Gildi Astaroth - Server Hellground
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Fathom-Lord Karathress

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.astarothwow.fora.pl Strona Główna -> Strefa PvE / TAKTYKI T4/T5/T6 / SERPENTSHRINE CAVERN (T5)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Persky
Administrator



Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie

PostWysłany: Czw 18:46, 07 Lis 2013    Temat postu: Fathom-Lord Karathress

Fathom-Lord Karathress-------------------------------------------

Fathom-Lord Karathress – boss / Ogólna charakterystyka


Warrior.

Obrażenia zadawane z ataku mele : 6000 dmg przy 0% redukcji na fizyczne.
Co 10 sekund rzuca Cataclysmic Bolt : członek raidu TEN KTO POSIADA MANE traci 50% swojego obecnego HP.

* Po zbiciu Fathom-Guard Sharkiss (Hunter).
Karathress otrzymuje buffa The Beast Within : Obrażenia zadawane z ataku mele wzrastaja 2 krotnie [do 12000 dmg przy 0% redukcji na fizyczne].

* Po zbiciu Fathom-Guard Tidalvess (Shaman)
Karathress otrzymuje umijętność Spitfire Totem : Co 60 sekund Karathress stawia totem z 25000 hp, ktory atakuje losowych graczy zadając im 2550-3450 Fire damage.

* Po zbiciu Fathom-Guard Charibdis (Priest)
Karathress otrzymuje umijętność Tidal Surge : Co 15-20 sekund gracze stojący 10 yardow od Karathressa zostają zestunowani na 3 sekundy w bryle lodu.

Guardy Fathom’abossa / Ogólne charakterystyki


Fathom-Guard Sharkiss (Hunter).


Hunter posiadający Peta.
Przez całą walkę:
Obrażenia zadawane z ataku mele : 3000 dmg przy 0% redukcji na fizyczne.
Co pewien czas strzela Multishot : 3 osoby stojący przy Sharkkisie otrzymuje 2000-3000 dmg.
Co pewien czas strzela Viper Sting : Jeden z użytkowników many traci 525 many oraz hp co 2 sekundy przez 12 sekund (W sumie 3150).
Co pewien czas rzuca The Beast Within : Na 18 sekund Sharkkis zadaje 30% więcej dmg, a jego pet o 50%. Boss i pet staje sie czerwony podczas trwania umiejetności.
Po rozpoczęciu walki używa Summon Pet : Przywołuje swojego peta który jest albo elementalem albo beastem.

Fathom-Guard Tidalvess (Shaman)

Obrażenia zadawane z ataku mele : 6000-7600 dmg przy 0% redukcji na fizyczne.
Co 8 sekund rzuca Frost Shock : Cel najwyżej w Threatliscie otrzymuje 5400-6600 frost damage.
Co pewien czas aktywuje mu się Windfurry : 2 następne ataki zadaja 8000-11000 dmg przy 0% redukcji na fizyczne.
Stawia 3 totemy:
* Spitfire Totem - Totem atakuje losowych graczy zadając im 2550-3450 Fire damage. – NA TO USTAWIĆ MACRO jeśli tylko sie pojawi totem pastować macro
* Poison Cleansing Totem - Co 5 sekund zdejmuje efket poison .
* Earthbind Totem - Spowalnia osoby stojące w zasiegu totemu.

Fathom-Guard Charibdis (Priest)

Obrażenia zadawane z ataku mele : 1000-2000 dmg przy 0% redukcji na fizyczne.
Co pewien czas rzuca Water Bolt Volley : Wszyscy w zasiegu 45 yards otrzymuja 2700-3250 frost dmg.
Co pewien czas rzuca The Whirlwind : W wybranym miejscu na planszy pojawia sie tornado ktore stunuje na 3-6 sekund nie zadając zniszczeń. Tornado zniknie dopiero po śmi
Co pewien czas rzuca Heal : Leczy 30% hp jednej z 4 nag. Castowanie trwa 1 sekunde.
Co 15-20 sekund rzuca Tidal Surge : gracze stojący 10 yardow od Caribdis zostają zestunowani na 3 sekundy w bryle lodu.

Fathom-Lord Karathress / Taktyka:

Wymagania Raidowe: potrzeba

8 HEALERÓW : Conajmniej 1 shaman resto.
4 TANKÓW : 1 Warrior, 2 Druidow. 1 offtank : Szmana ench/Rogue/warriora furry.
13 DPS:
- 6-7 ranged dps. Conajmniej 2 warlockow i 1 hunter.
- 6-7 mele dpsow.

Kolejność zabijania : Tidalvess(Szaman) --> Sharkkis(Hunter) --> Caribdis(Priest) --> Karathress.

Pierwszy Tidalvess(Szaman) - posiada najwiekszy dmg dlatego zabijamy go jako pierwszego :

* TANK – druid
* Healrzy muszą być bardzo czujni gdyż może sie zdarzyć że Tank dostanie combo w postaci bolta od Karathress [-50%hp] + Shock za 6000 i do tego Windfurry.
* W celu unikniec miec zapownione wsparcie w postaci frost resistance aury + totemu. Grounding Totem powinien stać cały czas w celu przyjmownia Shocka na siebie.
* Pozatym mele dpsi muszą za wszelką cene niszczyć Spitfire Totem. Jako Ŝe stawiany jest on wraz z 2 innymi totemami. W celu szybkiego targetowania go przydatne jest macro : /target Spitfire Totem
w momencie pojawienia się totemu WSZYSCY DPSI castują podane macro, jeśli ten Guard zginie automatycznie totemy puszcza BOSS

* Tanka powinno leczyć 2 najlepszych healerow + 2 raid healerow. Po zabiciu Tidalvess - 1 healer idzie leczyć Main tanka.

Drugi Sharkkis (Hunter) :

* TANK - druid.
* Bardzo ważne by jego pet był stale banishowany jeżeli jest to elemental. Przed banishem jednak dajcie go uderzyć pare razy tankowi
* W przypadku gdy petem jest beast to tank musi tankować zarowno huntera i peta. Tanka musi leczyć 2 healerow + 1 raid healer powinien pomagać gdy boss używa Beast Within
* Po zabiciu Sharkkis kolejnych 2 healerow idzie leczyc Main Tanka. Peta zabijacie gdy hunter padnie.

Trzeci Caribdis (Priest) :

* Jako że ma ona mały dmg fizyczyny to nie musi ją tankować tank lecz np rogue lub ench szaman.
* Ważne jednak by offtank mogł przerywać jej spelle.
* Od rozpoczecia walki musi być na niej Curse of Tounges.
* Offtankowi w przerywaniu czarow musi pomagać rownież resto szaman stojacy co najmniej 10 yardow od bossa.
* Za wszelką cene należy przerwać czar Heal i w razie możliwości Water Bolt Volley.
Szaman powinien używać Earth shocka ranku 1 do przerywania zaklęć Caribdis. Dodatkowo powinien stawiać Grounding Totem i Frost Resistance Totem by redukować otrzymywany
Volley.

Ostatni BOSS Karathress :

* W ramach jak giną jego Guardy to Karathress zyskuje dodatkowe zdolności - dlatego tak ważne by Main tanka leczylo coraz wiecej healerow.
* Po zabiciu Tidalvess(Szaman) Karathress zaczyna stawiać Spitfire Totem . W celu unikniecia dmgu od niego main tank musi przemieszczać bossa - a jego healerzy przesuwać się aby nie być w zasiegu totemu.
* Healrzy muszą stać conajmniej 10 yardow od bossa by nie zostać zestunownym.
* Gdy raid zabije Sharkkis(Hunter) muszą ostro healeować Main Tanka gdyż zadawany mu będzie kolejny Beast Within...
* Podobnie jak w przypadu walki z szamanem należy rozwalać jego totem. Macro : /target Spitfire Totem
* Bloodlustow należy użyć do szybkiego zabicia Tidalvess(Szaman). Kolejnego Bloodlusta użyć do wykończenia Karathressa gdyż walka będzie trwać około 8-10 minut
* Healrzy waszym głównym targetem są tanki, ale pamiętajcie też by leczyć innych członków raidu którzy rownież bedą otrzymywać dmg od obszarowek Caribdis(Priest) i Sharkki
* Jeżeli DPS będzie sprawnie niszczył totem to leczenie raidu podczas bicia Tidalvess(Szaman) nie powinno być trudne.

Rozmieszczenie Raidu

ZDJĘCIE 1 - ROZSAWIENIE BOSSÓW
[link widoczny dla zalogowanych]
ZDJĘCIE 2 - PO KILL SHAMKA MAIN TANK MUSI ZMIENIAC MIEJSCE GDY BOSS PUŚCI TOTEM I TAK W KÓŁKO DO MOMENTU GDY RAID KILLNIE PRISTA
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.astarothwow.fora.pl Strona Główna -> Strefa PvE / TAKTYKI T4/T5/T6 / SERPENTSHRINE CAVERN (T5) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin