Persky
Administrator
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: Czw 18:54, 07 Lis 2013 Temat postu: ALAR |
|
|
Al'ar!
[link widoczny dla zalogowanych]
RAID POTRZEBUJE :
5 TANKÓW
7 HEAL
9 DPS RANGED
4 DPS MELE
Info podstawowe :
* ------------------
BOSS II FAZOWY (I FAZA (ginie) -> II FAZA (odradza się))
* ------------------
Al'ar jest immune na fire i większość walki dostaje się y fire dmg, o ile magowie powinni respecnąć się na frost to nikt nie musi zakładać Fire Rez, przydatne moze okazać się to dla tanka/ów addów, ale nikt nie powinien poświęcać wazniejszych statów dla FR.
* -----------------
Magowie respec na Frost czy Arcane, boss całkowicie odporny na ogień,
Destro locki - przerzucać się na shadowbolty || incinerate nie bedzie działac na bossa.
* ----------------
W sali z alarem na samym środku lataja sobie 3 embery, zostawiacie je w spokoju do momentu rozpoczęcia walki
FAZA I: 2.5 mln HP
Info dla tanków : rozstawiacie się na platformie 1 2 3 4
5 Tank czeka na dole na Embera wypuszczanego przez Bossa po każdej zmianie Platformy co 30 s
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli Boss zagruje się na platforme 1 będzie zmieniał platforme co 30 s w kolejności 1 -> 2 -> 3 -> 4 -> 1
( zgodnie z ruchem zegara jak na obrazku )
Jeśli Boss zagruje się na platforme 4 będzie zmieniał platforme co30 s w kolejności 4 -> 3 -> 2 -> 1 -> 4
(przeciwnie do ruchu wskazówek zegara jak na obrazku)
Przy każdej zmianie platformy -> co 30 sec Boss wypuszcza Embera (2,5k na plate, 140k hp) 5 tank go łapie i bije go tylko z MELE DPS
Po śmierci ptaka rzuca on AoE (~15yd).
UWAGA
W każdej chwili Boss może polecieć na środek pomieszczenia na samą górę sali gdzie cast-uje [link widoczny dla zalogowanych] TANKOWIE jeżeli nie zeskoczycie na dół czeka Was pewna śmierć. Więc zeskakujecie i wracacie na swoje pozycje gdy tylko skończy castować [link widoczny dla zalogowanych]
UWAGA (gdy leci na środek nie wypuszcza ember-a !)
Tank z platformy pierwszej lub czwartej musi szybko dobiec do Al'ara i zacząć go tankować po Quilu, bo jak Boss nie ma w zasęgu żadnego MELE dotego czasu boss zdąży rzucić zapewne 1 lub 2 Flame buffety więc trzeba podleczyć raid.
Flame Buffet - zadaje co 1,5sec wszystkim w raidzie ~2k fire dmg i nakłada stackujący się debuff zwiększający obrażenia od ognia o 10%.
Info dla melee DPS : w tej fazie jedyne Wasze zadanie to dps-ować Embera wypuszczanego z Bossa gdy wyznaczony do trzymania go Tank da sygnał i jeżeli chcecie to robić to ze szczególna uwagą na AGROO
Gdy Ember ma ok 15 % HP uciekacie bo po śmierci Embera rzuca on AoE (~15yd).
Info dla ranged : W tej fazie bijecie tylko AL'ara
Pierwsza faza nie ma tabeli AGGRO, więc bije się ile wlezie.
Uwaga jak MELE da WAM SYGNAŁ ŻE EMBER MA 15% HP TO DOJECHAC GO Z MAX ODLEGŁOSCI
Po śmierci Al'ara ginie i pojawia się na środku pomieszczenia na dole, zaczyna się kolejna faza.
FAZA II: 2.5 mln HP
Info podstawowe :
Gdy Al'ar "zginie", odradza się na środku sali, jako normalny mob, ze zwykłym AGROO waląc AoE i odrzucając wszystkich stojących zbyt blisko, trzeba więc się ustawić dookoła środkowego kręgu zeby nie dostać od bossa.
W pierwszej fazie tabela AGROO nie miała znaczenia, ale zachowała się do fazy drugiej, więc boss jak tylko się pojawi leci na osoby, które były najwyzej w aggro w fazie pierwszej - taunt na bossie zapewni tankowi bardzo duza ilość aggro na początek tej fazy, ale ztauntować trzeba natychmiast.
W tej fazie Al'ar nie używa Quila, zostaje Flame buffet - więc jak tylko się pojawi tank musi go przejąć.
Od teraz Al'ar będzie leciał w powietrze i zamieniał się w Meteor, który po paru sekundach spada na losowy cel bijąc aoe za ~5k, trzeba więc się rozstawić.
Dodatkowo jeden z tanków z fazy 1 dołącza do trzymania Emberów co zostawia nam 3 tanków na bossa.
Jak tylko Meteor udeży w ziemię dwóch tanków przejmuje Ember of Al'ar (dwa) które pojawiają się w tym miejscu, a kolejny z tanków zbiera bossa. (meteor ma 30 sec CD, ale tak jak quil wcale po tym czasie nie musi w Meteor się zmieniać)
W dalszym ciągu boss rzuca Flame buffet, więc tankowie muszą przejmować alara szybko.
UWAGA Gdy Alar jest meteorem a są jeszcze Embery
wtedy Embery nie mogą paść !!! bo nie odbierze to zycia Alarowi a Tank poleci w powietrze w efekcie boss zrega życie do max i WIPE
Najgroźniejszym skillem w całej walce jest Flame Patch - płonący okrąg pojawia się pod stopami losowego gracza (~15yd) i zadaje około 3k fire dmg co sekudę, pierwszy tick jest jak tylko Patch się pojawi, więc 4 hity to pewny zgon dla większości raidu. Przed Patchem trzeba MOMENTALNIE uciec, jest to najgroźniejsze tego typu aoe pojawiające się na ziemi z racji częstych ticków, a co wazniejsze natychmiastowego pierwszego ticknięcia.
Al'ar moze takze randomowo kogoś zchargować, jeśli szarza nalozy sie z melee atakiem cloth bedzie 1shotowany w wiekszosci przypadków. Sama szarza jest niegroźna, ale jeśli trafi się ona na Flame Patch to pewny zgon poniewaz szarza zostawia stuna na pare sekund.
Info dla tanków :
MT - Main Tank
TUANT przez MT na samym początku gdy się odrodzi!!!
Co jakiś czas wrzuca na aktualnego tanka debuff -80% armora (Melt Armor), wtedy off tank taunt i bierze go na siebie.
Po zmianie w meteor MT i OFF Tanki czekają aż ->
wyznaczonych 2 tankow złapie perwsze 2 EMBERY i dopiero MT Bierze na siebie Alara
Info dla melee : w fazie 2 melee bije tylko i wyłącznie bossa - Alara.
Info dla ranged : staracie się rozstawić na niebieskim okręgu
Wasze główne zadanie do dobijanie zmarkowanych ember-ów ale atakować je z odległości ponieważ wybuchają .
Info dla wszystkich :
- na początek 2 fazy (ale dopiero po 1 odrodzeniu się al'ar-a) każdy wypija potke Major Fire Protection Potion po 2 minutach pijecie kolejna
- wszystkie loki stawiają helstony, każdy ma mieć cukiereczka
- trzymać się z dala od miejsca gdzie upadl meteor bo przy odradzaniu się Was wyrzuci i prawdopodobnie zginiecie(tyczy się tez tanków)
- trzymać się z dala od padających ember-ów bo patrz wyżej
- każdy ember to -3% hp bosa
- najważniejsze natychmiastowo uciekać z Flame Patch (ratować się helstonami itd)
I pamiętajcie liczy się przeżycie, chwilowy milion dps-u nagrodzony nie będzie.
Jeśli wszystko jest wykonane poprawnie NIKT nie ma prawa zginąć w fazie pierwszej a boss paść powinien po 2-3 kółkach po sali. Druga faza jest walką na przetrwanie raidu i tu kazdy z osobna musi zadbać o swój tyłek (Flame Patch) i mieć oczy z tyłu głowy.
FILM jak ubic Al'ara
[link widoczny dla zalogowanych]
FILM II jak ubic Al'ara
http://www.youtube.com/watch?v=oR6h1LESpbQ
W SKRUCIE ROZKŁAD DLA KAŻDEGO:
1 Faza:
tank 1-4: al'ar na platformach
tank 5: addy czekając pod balkonami oraz odprowadzając go do ustalonego miejsca z dala od raidu
-----
heal 1-4 : -> tank 1-4 stojąc pod platformami
heal 5 : -> tank 5
heal 6-7: raid
-----
range dps: boss na MAXA bo nie ma Tabeli Agroo / gdy MELE dadzac znak ZE EMBER MA 15 % HP DOBIC GO Z MAX ODLEGLOSCI
melee dps: Kitują po sygnale Tanka 5 Embera gdy Ember ma 15% hp uciekacie
2 Faza: Każdy oczy w DUPIE aby nie stac w ogniu ktory cały czas się pojawia !!!
tank 1-3: boss -> gdy MT ma debufa, 2 Tank tuant i przejmuje
tank 4-5: -> 2 Embery
------
heal 1-3: tank 1-3 (Boss)
heal 4-5: tank 4-5 (Embery) -> ODPROWADZACIE JE DO USTALONEGO (SWOJEGO) MIEJSCA Z DALA OD RAIDU / TAKICH MIEJSC BEDZIE 2
heal 6-7: asekuracja raidu
-----
ranged dps: Killacie Embery TYLKO Z MAX ODLEGLOSCI ; Uwaga Gdy Boss jest Meteorem Embery nie mogą paść
melee dps: boss NON STOP TYLKO I WYLACZNIE
Post został pochwalony 0 razy
|
|